مرکز دانلود - نرم افزار، دیتاشیت، فایل های PCB, schematic و نکات کاربردی

مشاهده جزئیات دانلود

RS7000-S-catalog

- ورژن :
امتیاز: 5/3.0 (181 آرا)
دستگاه RS7000S یک کارت اسیلوسکوپ 60 مگاهرتز دو کاناله با سرعت نمونه برداری500 MS/s و قابلیت اتصال به کامپیوتر با پورت USB کم مصرف و یک سیگنال ژنراتور با قابلیت ساخت شکل موج دلخواه و قابلیت اتصال به MATLAB  می باشد.

مشخصات فنی:
-کارت اسیلوسکوپ دو کاناله

- سرعت نمونه برداری500 MS/s

- بدون پراپ

- قابلیت اتصال به کامپیوتر با پورت USB

- حافظه 20M

- فانکشن FFT

-دارای خروجی پترن ژنراتور

- دارای 250 ولت محافظت ولتاژ

-بدنه‌ی فوق‌العاده نازک و سبک

-مصرف برق > 2w

  

قدرت در دستان شماست

 

کارت اسیلوسکوپ

PC Oscilloscope

دیتالاگر

Data Logger

 سیگنال ژنراتور

Signal Generator

 پترن ژنراتور          

Pattern Generator

 همه­ی این­ها در RS7000-S، محصول جدید ماتریس، گرد­آمده است. این محصول قادر است به عنوان یک اسیلوسکوپ، سیگنال­هایی تا فرکانس 60 مگاهرتز را با فرکانس نمونه­برداری معادل 500MSps با درون­یابی اسپلاین مرتبه سه و نرخ بلادرنگ نمایش دهد. همچنین دارای قابلیت رکورد داده (Data Logging) تا نرخ  20MSps با استفاده از تکنولوژی Dynamic Buffering است که بر­خلاف تکنولوژی­های رایج، حجم ذخیره­سازی محدود نداشته و قادر است به اندازه­ی حجم هارد دیسک سیستم شما ذخیره­سازی انجام دهد. این قابلیت امکان استفاده از دستگاه در نمونه برداری­های بلند مدت را فراهم می­آورد. RS7000-S همچنین دارای یک خروجی سیگنال ژنراتور می­باشد که قادر است سیگنال­های سینوسی، مربعی، مثلثی و دندانه ارّه­­ای با فرکانس 0.01 هرتز تا 1مگاهرتز با دامنه­ دلخواه تا 10ولت پیک-پیک تولید کند. پایه­ی خروجی سیگنال ژنراتور به طور مشترک ­می­تواند به عنوان پترن ژنراتور(Pattern Generator) نیز عمل کند. در این حالت می­توان روی پایه­ی خروجی، هر نوع شکل موج دلخواه (Arbitrary Wave Form) ایجاد کرد. از ویژگی­های منحصر به فرد پترن ژنراتور RS7000-S، قابلیت بازسازی خودکار شکل موج ورودی در خروجی پترن ژنراتور است.

 محیط کاربری قدرتمند

 محیط کاربری قدرتمند، از کلیدی­ترین ویژگی­های RS7000-S است. از جمله مواردی که محیط کاربری RS7000-S را ویژه کرده است می­توان موارد زیر را نام برد:

 -زبان کاربری فارسی

 -کاربری کاملاً آسان با طبقه­بندی­های منظم و دسترسی چندگانه­ی ابزارها (Multi Accessing)

 - بسته محاسباتی کامل شامل تبدیل فوریه(FFT) ، معکوس سازی(invert)، جمع، تفریق، ضرب و تقسیم کانال­ها

 - تنظیم خودکار سیگنال درکمتر از 300 میلی ثانیه

  (Fast Auto Set) برای موج­­های 20Hz-60MHz

 - آنالیز همزمان حافظه موقت کامپیوتر (RAM) برای استفاده از حداکثر حجم ذخیره­سازی

 - قابلیت ذخیره­سازی داده با دو فرمت .CSV و .TXT (قابل استفاده در نرم­افزار­های پردازشی مانند متلب

 - حالت تمام صفحه  (Full Screen Mode)بدون نمایش ابزار­ها

 - امکان انتخاب رنگ و نام دلخواه برای کانال­ها(Custom Color and Name)

 - قابلیت جدیدِ «توقف پس از ... ثانیه» برای کاربرد­های دیباگینگ (فیلم آموزشی)

 - راهنما­ی متنی طراحی شده درون محیط کاربری (Build-in-Guide) برای راهنمایی همزمان در حین کار

 - طراحی زیبا و کاربر­پسند

 - سازگار با تمام اندازه­­ها و رزولوشن­های مختلف صفحه نمایش و استفاده از حداکثر رزولوشن

 - سازگاری کامل با تمامی سیستم عامل­های ویندوز 

(XP, 7 , Vista , 8 , 8.1 ,  10)

 شما می­توانید فیلم­ها­ی آموزشی نرم­افزار را از سایت ماتریس بخش پشتیبانی/ فیلم­های آموزشی دریافت نمایید. این فیلم­ها در مدت زمان کوتاهی، مفاهیم اساسی لازم برای کار با اسیلوسکوپ­ها و کار با محیط کاربری RS7000-S را به شما منتقل می­کنند. دموی برنامه نیز از سایت ماتریس قابل دریافت است. 

 

ارتباط  قدرتمند

ارتباط با نرم افزار پرکاربرد MATLAB از دیگر قابلیت­های RS7000-S است که امکان پردازش­­های پیچیده­تر را برای کاربر فراهم ­­می­آورد. برای این منظور برای MATLAB کتابخانه اختصاصی طراحی شده است که در سایت ماتریس در دسترس است. علاوه بر این، با داشتن این قابلیت­های ارتباطی  دستگاه قادر است به عنوان بخشی از یک پروژه­ی بزرگتر نیز عملکردی قدرتمند داشته باشد. پیاده­سازی حلقه­ی کنترلی با استفاده از ورودی/خروجی دستگاه (SIL[1] & HIL[2])، از دیگر قابلیت­های RS7000-S است.

[1] .Software In The Loop

[2] . Hardware In The Loop

 نامحدود ذخیره کنید!

ذخیره­سازی نامحدود از قابلیت­های پرکاربرد RS7000-S است.  این ویژگی برای کاربردهایی طراحی شده که نیاز به ذخیره­سازی طولانی مدت وجود دارد. در این موارد به دلیل حجم بالای داده­، اسیلوسکوپ­ها­ی معمول به دلیل محدودیت در حجم بافر، قادر نیستند ذخیره­سازی این حجم از داده را پشتیبانی کنند. اما RS7000-S می­تواند داده­ها را بدون هیچ محدودیت حجمی ذخیره­کند و داده­ها را در قالب فایل CSV یا TXT تحویل دهد. این فرمت­ها به راحتی در نرم­افزارهای پردازشی مانند متلب قابل استفاده­اند.

 طراحی فوق کم نویز

طراحان ماتریس، RS7000-S را محصولی فوق کم نویز (Ultra Low Noise) طراحی کرده­اند؛ به نحوی که حداکثر مقدار موثر نویز 300uV می­باشد. شیلدینگ فلزی، استفاده از تکنیکOver Sampling و استفاده از قطعات اورجینالِ شرکت­های معتبر همچون Texas Instrument وXilinx   و ... از جمله مواردی هستند که این مشخصه نویز مناسب را پدید آورده­اند تا ماتریس از محصولات مشابه متمایز گردد.

 

اطلاعات

- اسم فایل : RS7000-S-catalog.pdf
- حجم فایل : 1.11 Mb
- دانلودها : 358
- ایجاد شده : یکشنبه ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
- به روز شده : پنجشنبه ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
محصولات مرتبط با این فایل
  • دستگاه RS7000S یک کارت اسیلوسکوپ 60 مگاهرتز دو کاناله با سرعت نمونه برداری500 MS/s و قابلیت اتصال به کامپیوتر با پورت USB کم مصرف و یک سیگنال ژنراتور با قابلیت ساخت شکل موج...